جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان طی بیانیه ای اشاره کرد: ملت فلسطین به تنهایی در میدان با خودکامگی صهیونیست ها مبارزه می کند و در این راه شهدا و مجروحان بسیاری را برای رسیدن به آزادی تقدیم می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان طی بیانیه ای اشاره کرد: ملت فلسطین به تنهایی در میدان با خودکامگی صهیونیست ها مبارزه می کند و در این راه شهدا و مجروحان بسیاری را می دهد؛ چرا که آن آزادی که ملت فلسطین به دنبال آن هستند از تمام جانفشانی ها بالاتر است و تمامی سختی ها در این راه آسان است.

این تجمع افزود: تاریخ در صفحات خود شجاعت، کرامت و ایمان این ملت را ثبت خواهد کرد، امّا این ملّت از سوی نزدیکترین کشور ها به خود مورد خیانت قرار می گیرد.

علمای لبنان به ملت فلسطین که در سی و سومین هفته در راهپیمایی بازگشت شرکت کرده، درود فرستاد و تاکید کرد: اگر چه برخی حکام عرب به آنان خیانت کرده و علیه آن توطئه کردند، امّا خداوند متعال و هر مسلمان و مسیحی و عرب، در کنار آن ها هستند و پیروزی هم پیمان آنان خواهد بود.

تجمع علمای مسلمان تمامی حرکات عادی سازی روابط که در جهان عرب جریان دارد را محکوم کرد و آن را خیانتی به امت، دین و به ویژه بشریت دانست که همزمان با گسترش تجاوزات و جنایت های اسرائیل علیه ملت فلسطین و قدس شریف انجام می گیرد.

این تجمع اشاره کرد: ما دعوت علمای بحرین را برای برپایی روز خشم و مخالفت با عادی سازی روابط تأیید می کنیم.

علمای لبنان به ارتش سوریه که تمامی ربوده شده ها در استان سویدا را از دست گروهک تروریستی نجات دارد و داعشی ها را به هلاکت رساند درود فرستاد و تاکید کرد: این نشان دهنده این است که جنگ جهانی علیه سوریه رو به پایان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha