جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 467930
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام والمسلمین محسن  قرائتی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: روحانیون و طلاب بدانند که امروز با توجه به اینکه مخاطبین با تنوع مباحث مختلف روبه رو هستند، سخنرانی طولانی جوابگو نیست و باید به سمت خلاصه گویی و سخن کوتاه بروند تا بتوانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، پیش از ظهر امروز درس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور طلاب شهرستان یزد، در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه، مهمترین مسئله را برای روحانیون و طلاب استفاده مناسب از عمر خود دانست و تصریح کرد: روحانیون و طلاب باید به بهترین شکل ممکن از عمر خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسائل بسیار مهم که امروزه در سطح جامعه کمرنگ شده، اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: برای این کار بتوان اجرای این فریضه را در سطح جامعه به صورت علنی مشاهده کرد، می توان آن را در مدارس علمیه آغاز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اینکه طلاب علوم دینی باید از تعطیلات خود کم کرده و بیشتر به مطالعه و تبلیغ دین بپردازند، افزود: زمان بیکاری طلاب باید کاهش یابد و از این زمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به طلاب گفت: طلاب حوزه های علمیه باید نماز شب بخوانند، نیت کارهایشان برای خدای متعال باشد، در انجام مستحبات پیشقدم باشند، قرآن کریم را محور امور خود و ورزش و برنامه ریزی در زندگی را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: روحانیون و طلاب باید به نکات بسیاری توجه کنند و بدانند که امروز با توجه به اینکه مخاطبین با تنوع مباحث مختلف روبه رو هستند، سخنرانی طولانی جوابگو نیست و باید به سمت خلاصه گویی و سخن کوتاه بروند تا بتوانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha