جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه لارستان

حوزه/ کتابخانه مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان لارستان در راستای نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به کتب جدید خاطرات و زندگی نامه شهدا مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، کتابخانه مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان در راستای نشر فرهنگ نورانی اسلام و دفاع مقدس به کتب جدید دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان و زندگی نامه شهدای مظلوم مدافع حرم مزیّن و مجهز شد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه خون شهدا موجب سعادتمندی جامعه می شود، اظهار داشت: شهدا مقام رفیع خود را به خوبی درک کرده‌ و در مسیر راه خدا نیز خوب عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهیدان اسوه دفاع از ارزش‌های دینی هستند، افزود: امنیت و سربلندی امروز انقلاب و نظام اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان، اختصاص بخشی از فضای کتابخانه برای تصاویر و زندگی‌نامه های شهدا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان را با معرفی منابع موجود در این زمینه ترویج دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کتابخانه‌ها باید مرکزی برای نشر فرهنگ بسیجی و پرورش‌دهنده استعدادهای انقلابی باشند، ابراز کرد: نباید برای پاسداری از آرمان‌های امام و شهیدان غفلت کنیم، بلکه باید همانند شهدا در جبهه حق علیه باطل با ترویج فرهنگ ناب محمدی نسبت به شهدا ادای دین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha