جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

​حوزه/ امام جمعه بیجار گفت: دشمنان این مرز وبوم با استفاده از تمام امکانات خود در حال القای ناامیدی، یاس و... به جامعه ایرانی هستند و از این طریق به دنبال ایجاد راههای نفوذ در مملکت و استحاله انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان بیجار، اظهار داشت: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دشمنی ها با این انقلاب مردمی نه تنها ادامه دارد، بلکه شدیدتر هم شده است.

امام جمعه بیجار با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان نظام و ملت ایران، گفت: در ماه های اخیر برخی عملیات های تروریستی با حمایت و پشتیبانی کشورهای حامی تروریست علیه ملت و جوانان این مملکت انجام گرفت که حامیان و هادیان این اقدامات خشونت بار دیر یا زود باید تاوان آن را پس بدهند.

وی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشور منطقه دارای امنیت پایدار است، افزود: امروز امنیتی که در کشور داریم نتیجه تلاش، مجاهدت و ایثار سربازان و جوانان این مملکت است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم، زیرا تا زمانی که در بحث امنیت مشکل داشته باشیم، هرگز نمی توان به حوزه های دیگر ورود پیدا کرد.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: خوشبختانه اتحاد و وحدت بین حکومت و ملت تاکنون هرگونه توطئه ای علیه این نظام را خنثی نموده و خواهد کرد، ولی با این وجود باید همواره هوشیار و با بصیرت عمل کنیم، زیرا دشمنان راههای زیادی برای نفوذ در مملکت و در افکار عمومی دارند، کاری که اکنون در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به شدت در حال انجام آن هستند.

امام جمعه بیجار، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و آرمانهای امام و انقلاب را تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند، لذا باید طوری رفتار کنیم که این فرصت را به بدخواهان و دشمنان ندهیم و شما بسیجیان که جزو قشر فرهیخته و متعهد انقلاب محسوب می شود در این زمینه وظایف بسیار سنگینی در دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام دارید.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تلاش دشمنان برای ایجاد بدبینی در کشور افزایش محسوسی داشته، بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم با استفاده از تمام امکانات خود در حال القای ناامیدی، یاس و... به جامعه ایرانی هستند و از این طریق به دنبال ایجاد راه های نفوذ در مملکت و استحاله انقلاب هستند.

حجت الاسلام مرادی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی از برکات حال نظام مقدس جمهوری اسلامی، وجود مبارک مقام معظم رهبری است که با درایت و بصیرت خاص و ویژه، کشتی انقلاب را در این دریای متلاطم هدایت می کنند که این را باید نعمت الهی برای این نظام و ملت دانست.

امام جمعه بیجار در پایان سخنان خود اظهار داشت: شما بسیجیان باید برای تک تک افراد جامعه نمونه و اسوه صداقت، ایمان، محبت و... باشید و بتوانید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی به خوبی پیاده نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha