شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: فعالیت قرارگاه سازندگی سپاه قم در زمینه بازسازی مساجد مناطق محروم درخور توجه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد خامه‌یار در نشستی با مسئولین قرارگاه سازندگی سپاه علی بن ابی طالب(ع)، گفت: این قرارگاه در بهسازی، توسعه و ساخت ده‌ها مسجد در مناطق محروم استان قم فعالیت چشمگیری داشته است که این اقدامات خدا پسندانه پایدار خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم  با اشاره به لزوم توجه به نگهداری، ساخت و بهسازی مساجد در مناطق روستایی، بین راهی و پرجمعیت قم گفت: سپاه علی بن ابی طالب(ع) توانسته بسیاری از مشکلات را در این استان برطرف کند و امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر این نهاد مقدس باشیم.

وی گفت: بازسازی و بهسازی مساجد در روستا‌ها یک امر جهادی بوده و سپاه با همه توان خود اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان خاطر نشان کرد: برای بازسازی برخی مساجد روستایی تلاش زیادی بر همکاری برخی نهاد‌ها و ادارات کردیم که خوشبختانه سپاه علی بن ابی طالب(ع) در اقدامی جهادی به این کار همت گماشت که مردم قدر دان این تلاش‌ها هستند.

وی گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل راهداری و قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه و قرارگاه سازندگی سپاه قم در مسیر قم – گرمسار یک مسجد بین راهی احداث خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم افزود:‌ برای ساخت این مسجد حدود 9 هزار متر زمین از سوی اداره کل منابع طبیعی استان اختصاص یافته‌ و قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه عملیات اجرایی آن و بخش عمده‌ای از اعتبارات آن را عهده‌ دار خواهد بود.

وی گفت: به زودی کلنگ ساخت این مسجد به زمین زده خواهد شد.

در این جلسه سرهنگ داود‌آبادی بر همکاری قرارگاه سازندگی سپاه قم با ستاد اقامه نماز تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha