سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه علمیه اهواز

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، در چندماهه گذشته با تحولاتی اساسی مواجه بوده که مهم‌ترین آن، تغییر در روند اداره این معاونت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، در چندماهه گذشته با تغییر و تحولاتی اساسی مواجه بوده؛ از اجرای نظام جامع آموزشی حوزه گرفته تا تغییر در روند مدیریتی این معاونت!

اما در روند اداره این معاونت، باید اشاره کرد که از ابتدای دوره مدیریتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به‌عنوان مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام ناصری، متولی معاونت آموزش شد و اقداماتی اساسی در طول ۳ الی ۴ سال گذشته انجام داد.

البته حجت الاسلام ناصری پیش از آن نیز چندسالی را در جایگاه اداره معاونت امور طلاب گذراند تا اینکه تصمیم گرفت به جای مدیریت، وقت خود را در اختیار طلاب قرار دهد و در عرصه تدریس خدمت رسانی کند.

پس از دوره چندساله حجت الاسلام ناصری، اداره این معاونت به صورت موقت به حجت‌الاسلام کاظمی واگذار شد.

حجت‌الاسلام کاظمی تقریباً به مدت ۳ ماه سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان شد، اما  وی نیز به دلایل شخصی از ادامه کار انصراف داد و مدیر حوزه علمیه خوزستان فرد دیگری را به‌عنوان سرپرست این معاونت قرار داد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام رضا نعمت تبار، هم‌اکنون طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به‌عنوان سرپرست جدید حوزه علمیه خوزستان معرفی شده است.

وی، علاوه بر تدریس در مدارس علمیه چند سالی به‌عنوان مسئول آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بوده و امروز نیز به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان منصوب شده است.

دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، ضمن عرض خدا قوت به حجج اسلام ناصری و کاظمی، از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون برای حجت‌الاسلام نعمت تبار داشته و امید است با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین نماینده معززشان در خوزستان، آیت الله موسوی جزایری، نسبت به تحول در نظام آموزشی مدارس علمیه، گام بردارند.

 

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha