جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، بر لزوم افزایش قاطعیت همه جانبه در مقابل با ورود مواد مخدر از افغانستان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز 21 آبان ماه در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدّر گفتند: آمریکا ریشه بسیاری از مشکلات در منطقه است که یکی از آنها افزایش تولید مواد مخدر است.

ایشان گفتند: از زمانی که آمریکا در افغانستان حضور پیدا کرد و باعث رشد مواد مخدر شد و خودشان نیز این مشکل را تحمل می کنند؛ همین حضور باعث شد که شهامت و مقاومت و قیام در مقابل دشمن در آنجا(افغانستان) بوجود نیاید و مبارزات علیه آمریکا متفرق شود.

معظم له با ذکر این مطلب که در خصوص مبارزه با تولید مواد مخدر در  افغانستان باید قاطع باشیم عنوان کردند: در مقابل سیاست های آمریکا در آنجا نباید کوتاه بیاییم؛ امروزه مواد مخدر باعث طلاق بسیاری از خانواده شده است.

ایشان گفتند: در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید قاطعیت داشت و باید به شکل عملی جلوی ورود مواد مخدر را بگیریم تا این مساله قلع و قمع شود؛ دشمنان ما امروز با شیوه های مختلف به جنگ ما آمده اند و موضوع ورود مواد مخدر نیز از جنگ های بسیار بزرگ است.

حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشدند: به نظر بنده این مساله باید ریشه یابی شود و با قاطعیت ریشه یابی کنیم و این سستی ها و توجه نکردن به ریشه ها باعث این مشکلات بود؛ اوایل انقلاب به دلیل قاطعیتی که وجود داشت بسیار موفق بودیم.

معظم له بیان کردند: کشور ما که در عرصه نظامی به این قدرت عظیم رسیده است، نباید در مقابل ورود این همه مواد به کشور آسیب پذیر باشد؛ باید در زمینه علت ها و ریشه ها تدبر کنیم و این آسیب را با وحدت و قاطعیت حل نمائیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha