پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به گلایه های فعالان بازار از قانون مالیات بر ارزش افزوده، خواستار تجدید نظر در این قانون شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به گلایه های فعالان بازار از قانون مالیات بر ارزش افزوده، خواستار تجدید نظر در این قانون شد.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: در صورت تجدید نظر مجلس در این قانون از نگرانی های فعالان بازار کاسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به ضرورت تسریع در حل مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: وزارتخانه های اقتصادی دولت باید به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند و همه باید محکم و استوار با پایبندی به آرمان های انقلاب و رهبری از جنگ اقتصادی دشمن پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه تبریز در ادامه با ابراز رضایت از روند فعالیت های عمرانی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مسئولان استانی برای توسعه استان همراه و همگام هستند و پیگیر طرح ها در حوزه های مختلف از جمله راه و قطار شهری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اظهار افسوس و ناراحتی از عدم ادامه بهره گیری از خدمات خدابخش در تصدی استانداری آذربایجان شرقی، ادامه داد: وی در مدت 13 ماه استانداری آذربایجان شرقی خدمات خوبی انجام داده اما باید مطیع و تسلیم قانون بود.

 حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار،‌ از چند پروژه نیز بازدید خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha