جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیری

حوزه/ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم اکنون کشور در موقعیت خطیری قرار گرفته است که با برنامه ریزی، وحدت جریان ها و گروه ها و یکپارچگی ملت، قوای سه گانه و روحانیت در حفظ منافع ملی می توان تاثیر تحریم ها را به حداقل رساند و از گردنه های سخت به خوبی عبور کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به عقب نشینی آمریکا نسبت به مواضع خود تصریح کرد: آمریکا در تحریم های نفتی و بانکی علیه کشورمان مرتب عقب نشینی می کند، آن ها پیش از این اعلام کرده بودند که صادرات نفت ایران را به صفر رسانده و با همه کشورهایی که با جمهوری اسلامی مشارکت و همکاری دارند وارد مذاکره شده تا مانع از همکاری آن ها با جمهوری اسلامی شوند، اما موفق به این کار نشدند.

وی با اشاره به عزم جزم  آمریکا برای اعمال تحریم های سخت گیرانه علیه جمهوری اسلامی؛ یادآوری کرد: هم اکنون کشور در موقعیت خطیری قرار گرفته که با برنامه ریزی، وحدت جریان ها و گروه ها و یکپارچگی ملت، قوای سه گانه و روحانیت در حفظ منافع ملی می توان تاثیر تحریم ها را به حداقل رساند و از گردنه های سخت به خوبی عبور کرد.

امیری ادامه داد: کشور ما در جنگ اقتصادی قرار داشته و وزارت خزانه داری آمریکا به اتاق فکر و عملیات جنگ اقتصادی آن ها علیه ایران تبدیل شده و به صورت کامل و مستقیم از این طریق با بانک ها، موسسه های مالی و بنگاه های اقتصادی تماس گرفته و مانع از همکاری آن ها با جمهوری اسلامی می شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری افزود: آمریکائی ها فکر می کردند از طریق اقتصادی می توانند کشور ما را به زانو در بیاورند که به لطف خدا، تدابیر رهبری و برنامه های دولت نتوانستند موفق شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به مسیر توسعه آذربایجان شرقی اظهار داشت: همه ابزارهای توسعه در این استان فراهم بوده و استاندار کنونی در مدت 13 ماه در این مسیر گام برداشته و خدمات خوبی ارایه کرده است.

گفتنی است، استاندار جدید آذربایجان شرقی، طبق قانون بازنشسته شده و چند روز آینده خداحافظی می کند.                                                                                                                         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha