جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین عابدینی

حوزه/ مدیر سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: خدمت به نهاد مقدس امامت جمعه ارزش والایی دارد، زیرا امامان جمعه نماینده نظام هستند و باید جایگاه آن‌ها حفظ شده و ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین عابدینی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع)، اظهار کرد: این امام همام می‌فرمایند: «أشکرُکم للّه‌ِ أشکرُکم للناسِ» و تأکید می‌کنند که سپاس‌گزارترین شما از خدا، سپاسگزارترین شما از مردم است.

وی در ادامه با اشاره به بیش از هشت سال فعالیت در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، افزود: خدمت به نهاد مقدس امامت جمعه ارزش والایی دارد، زیرا امامان جمعه نماینده نظام هستند و باید جایگاه آن‌ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه باید تلاش کنیم همه ما خادم انقلاب و نظام باشیم، اضافه کرد: این نظام و انقلاب عصاره زحمت 124 هزار پیامبر و ائمه اطهار(ع) است، زیرا بسیاری از ائمه ما نتوانستند حکومت دینی را برپا کنند.

وی تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا پا گرفته، ازاین‌رو باید مخلصان و متدینان سر کار بیایند تا بتوانند عصاره خون شهدا را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه باید سیاست‌های اجرایی رونق تازه‌ای به تشکیلات ائمه جمعه بدهد، ادامه داد: تا ستون محکم نشود نمی‌توان دور این ستون علم بست و احترام امامزاده هم به احترام متولی است، ازاین‌رو باید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نسبت به تکریم و ارتقای بیشتر نهاد امامت جمعه در شهرها و مناطق تلاش کند.

وی با اشاره به برخی بی‌احترامی و جسارت‌هایی که به ائمه جمعه و ساحت نماز جمعه می‌شود، اظهار کرد: تخریب ائمه جمعه پشت‌ صحنه دارد و از سوی دشمنان اسلام و انقلاب هدایت می‌شود.

مدیر سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت تقویت بیش از پیش ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه، افزود: باید همه دست‌اندرکاران و متولیان دست‌به‌دست هم داده و در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از خدمات حدود 9 ساله حجت‌الاسلام حسین عابدینی در کسوت مدیریت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده به‌عنوان مدیر جدید این شورا در استان معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha