پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه نی ریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز با بیان اینکه مدرسه محیط مناسبی برای انجام فعالیت های انقلابی است، گفت: با توجه به اینکه مدرسه محیط محل اجتماع جوانان آینده ساز است، از این رو محیط مناسبی برای انجام فعالیت ها به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عقیل شفیعی، امروز در نشستی با مسئولان انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان نیریز با اشاره به اهمیت انجمن اسلامی و ضرورت کار انقلابی، اظهار داشت: انجمن های اسلامی نقش مهمی در احیاء و ترویج مفاهیم و تعالیم اسلامی و انقلابی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، وجود انجمن های اسلامی در نظام مقدس اسلامی را امر ضروری دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند وجود افراد ناشایست و خطاکار در محیط های مختلف کاری، ضرورت ادامه فعالیت این انجمن ها را بر اساس منش اسلامی و به دور از خشونت های نادرست را روشن می سازد، بنابراین ما باید در این عرصه نهایت تلاش و کوشش را انجام دهیم تا به موفقیت های لازم در این زمینه دست پیدا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز با بیان اینکه مدرسه محیط مناسبی برای انجام فعالیت های انقلابی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدرسه محیط محل اجتماع جوانان آینده ساز است، از این رو محیط مناسبی برای انجام فعالیت ها به شمار می رود و نقش مهمی در انجام اقدامات انقلابی و بصیرت افزایی جوانان دارد.

حجت الاسلام شفیعی ابراز کرد: اگر در مدارس فعالیت های مطلوب انقلابی و برای جوانان بصیرت افزایی صورت گیرد، قطعا در آینده نتیجه های خوبی از این فعالیت ها خواهیم گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha