جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر - امام جمعه تنکابن

امام جمعه تنکابن با بیان این که متأسفانه برخی با تزریق ناامیدی تلاش می کنند به جامعه القاء نمایند که تنها راه برون از مشکلات فعلی مذاکره با آمریکایی ها است، گفت: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، چون آنها با اصل نظام و انقلاب مخالف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به فشارهای اقتصادی آمریکایی ها علیه ملت ایران در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن تصور می کند با فشارحداکثری به اقتصاد کشورمان زمینه نارضایتی و آشفتگی را در داخل کشور فراهم می کند.

وی با بیان این که تحریم ها نمی تواند مانع از پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی شود، افزود: کشورمان در حوزه تحریم های آمریکا تجربه چهل ساله دارد و برای بی اثرکردن تحریم های ظالمانه آمریکا برنامه های متعددی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با قدرت در همان مسیری که از ابتدای انقلاب آغاز کرده حرکت خواهد کرد، بیان داشت: تحریم ها نمی تواند موجب کند شدن سرعت حرکت قطار پیشرفت ایران سلامی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه این توطئه ها و هجمه های آمریکا علیه ملت ایران به دلیل شکست های متعدد آنها در برابر ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی ها را با ایستادگی و مقاومت خود طی کرده است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده، بیان داشت: امروز این پیشرفت ها موجب عصبانیت دشمنان نظام شده است.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که ملت بزرگ ایران بدون هیچ وابستگی، به یک کشور مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده اند، خاطرنشان کرد: جایگاهی که امروز در آن قرار داریم برای آمریکایی ها قابل باور نیست و به همین دلیل تلاش می کنند تا مانع از پیشرفت ملت ایران در سایر عرصه ها شوند.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که آمریکایی ها در جریان فتنه اخیر نیز به طور حتم شکست خواهند خورد، بیان داشت: مسؤولان کشور باید با وحدت و همبستگی بیشتر در جهت رفع مشکلات حرکت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی با تزریق ناامیدی تلاش می کنند به جامعه القاء نمایند که تنها راه برون از مشکلات فعلی مذاکره با آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، چون آنها با اصل نظام  و انقلاب مخالف هستند.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که هدف اصلی آمریکایی ها نفوذ و سلطه بر کشورمان است، تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی و بهره گیری از توان و ظرفیت نیروهای جوان در عرصه ها و صحنه های مختلف می تواند موجب برون رفت کشور از وضعیت فعلی شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha