جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عرفاتی نماینده شورای معارف سیما در اربعین حسینی

حوزه/ نماینده شورای معارف سیما در اربعین گفت: روایت‌گری و بازخوانی معجزه حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی در طول تاریخ می‌تواند در حوزه رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عرفاتی شب گذشته در آیین شکرانه خدمت در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه قرارگاه رسانه‌ای موکب 1080 فعالیت خود را به شیوه مطلوب در ایام اربعین دنبال کرده، اظهار کرد: برای صدا و سیما افتخاری است که توانسته در موکب حرم مطهر خدمات رسانه‌ای خود را در اربعین دنبال کند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین با شبکه‌های مختلف استانی و ملی ارتباط زنده برقراری شده است، اضافه کرد: شبکه‌های برون‌مرزی همانند سحر که آذری، عربی و اردو زبان است نیز از قرارگاه رسانه‌ای موکب حرم مطهر به شیوه مطلوب استفاده کردند.

نماینده شورای معارف سیما در اربعین خاطرنشان کرد: قرارگاه رسانه‌ای موکب حرم مطهر با برقراری 130 ارتباط با شبکه‌های مختلف رسانه‌ای انعکاس دو هزار و 500 دقیقه برنامه پخش زنده از کشور عراق را رقم زد.

وی یادآور شد: امسال 48 اس‌ان‌جی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه مراسم اربعین حسینی در کشور عراق مستقر شد که در روز اربعین توسط آمریکایی‌ها خاموش شد، اما با ایجاد تغییراتی توانستیم مشکل را رفع و ارتباط‌ های رسانه‌ای را برقرار کنیم.

حجت‌الاسلام عرفاتی اضافه کرد: برای رشد کمی و کیفی قرارگاه رسانه‌ای موکب حرم مطهر نیز پیشنهادات مشخصی وجود دارد که امیدواریم به آن‌ها توجه شود؛ روایت‌گری و بازخوانی معجزه حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی در طول تاریخ می‌تواند در حوزه رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha