پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی (ره) استان لرستان از راهیابی ۲۵ اثر پژوهشگران و محققان حوزه‌های علمیه این استان به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی (ره) خبر داد.

حجت‌الاسلام کامران پنام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه ۵۲۱ اثر از طلاب و مبلغان استان به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) ارسال‌ شده، اظهار داشت: این آثار دو بخش خواهران و برادران پس از ارزیابی‌های اجمالی، تفصیلی اول و دوم در آئین اختتامیه مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی (ره) استان لرستان تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) در زمینه‌های فقه و اصول، علوم قرآنی، ادیان و مذاهب و ادبیات عرب است که بیشترین آثار برتر، امسال در زمینه‌های ادبیات عرب، علوم قرآنی و ادیان و مذاهب معرفی‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۵۲۱ اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) تعداد ۲۵ اثر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری راه‌یافته‌اند، افزود: آئین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره) تا پایان آبان ماه جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام پنام خاطرنشان کرد: در اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) از مدارس علمیه خواهران الزهرا(س) پل‌دختر، فاطمیه(س) الیگودرز و معصومیه(س) خرم‌آباد و همچنین مدارس علمیه برادران صادقیه خرم‌آباد و باقرالعلوم (ع) کوهدشت تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha