جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین راشد‌ یزدی با تاکید بر اینکه هر کس برای خدا کاری انجام دهد ماندگار است،گفت: همواره باید در کارها اخلاص و خدا را در نظر بگیریم و اگر بخواهیم سرمایه‌ای برای عالم برزخ داشته باشیم باید اخلاص را راعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاظم راشد‌ یزدی استاد حوزه علمیه، در نشست روحانیون و ائمه مساجد استان یزد که به مناسبت دهه وقف برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه روحانیت در این عرصه بسیار سنگین است،گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران در طول سال‌های سال برای دین و انقلاب هیچ کم نگذاشتند و از تمام وجود خود برای پیشرفت اسلام و انقلاب مایه گذاشتند.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه هر کس برای خدا کاری انجام دهد ماندگار است،خاطر نشان کرد: همواره باید در کارها اخلاص و خدا را در نظر بگیریم و اگر بخواهیم سرمایه‌ای برای عالم برزخ داشته باشیم باید اخلاص را راعایت کنیم.

وی در ادامه با راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: این حرکت عظیم که این سال ها با حضور چند ده میلیونی برگزار می شود ، ان شاءالله زمینه نابودی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم خواهد ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب تلاش های بسیاری در جهت کمرنگ کردن پیاده روی اربعین حسینی انجام داده اند،افزود: به لطف خدای متعال و ائمه اطهار(ع) هر چه که دشمن تلاش کرد که این راهپیمایی کمرنگ تر برگزار شود، مردم بیشتر به سمت آن رفتند و به یاری امام حسین(ع) شاهد هستیم که هر سال بر افرادی که در این مسیر شرکت می کنند اضافه می شود.

وی با بیان اینکه امروزه برنامه ای ویژه افرادی که از پیاده روی اربعین جامانده اند اجرا می شود که بسیار تاثیرگذار و زیباست،عنوان کرد: در بسیاری از شهرها مانند تهران این جمعیت به بیش از دو میلیون نفر هم می رسد که نشان از علاقه و محبت به اهل بیت(ع) دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha