جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسانه های معاند

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز ملت ایران باید آگاه باشند و به خوبی بدانند که رسانه های برون مرزی دشمن و برخی کانال های تلگرامی همانند «آمدنیوز» تنها با هدف براندازی جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به تکرار توطئه ها و جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته رسانه های معاند انقلاب در اقدامی هماهنگ و مشترک خبری مبنی بر اعدام 22 نفر از عوامل عملیات تروریستی در اهواز به دروغ منتشر کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: این هماهنگی در انتشار یک خبر کذب به خوبی نشان می دهد که دستان بسیاری در کارند که به هر قیمتی که شده، نظام مقدس جمهوری اسلامی را منزوی و حتی ساقط کنند.

وی انتشار این گونه اخبار کذب را بازی با حیثت رسانه دانست و عنوان کرد: رسانه های مخالف نظام این اولین و آخرین باری نیست که خبری کذب برای مشتنج کردن اوضاع سیاسی جهان و ایران منتشر می کنند.

این استاد حوزوی در ادامه افزود: این خبر کذب در حالی منتشر می شود که حسینی پویا؛ دادستان اهواز در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که پرونده متهمان حادثه تروریستی اهواز در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در مرحله تحقیقات مقدماتی درحال رسیدگی است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: رسانه هایی که ادعای حرفه ای بودن دارند، به چه قیمتی حاضرند پیشینه خود را با انتشار خبری کذب زیر سئوال ببرند؟.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: بی شک به جرم این افراد طبق قانون اسلامی رسیدگی خواهد شد و هرگز کسی در این بین بی گناه محکوم نمی شود و کسانی که در جنایت اهواز دست داشته اند طبق نص صریح قانون قضایی کشور با آنها برخورد خواهد شد، ولی انتشار این خبر در رسانه های جهان نشان از یک هجمه عظیم جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی دارد.

این استاد حوزوی اظهار داشت: جالب اینجاست که «مریم رجوی» سرکرده گروهک منافقین نیز ضمن تایید این خبر، این عمل یعنی اعدام را محکوم می کند در حالی که پرونده خویش و عمال خودفروشش بسیار سیاه تر از هر کسی دیگری است و در طول این 4 دهه دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: امروز ملت ایران باید آگاه باشند و به خوبی بدانند رسانه های برون مرزی دشمن و کانال های تلگرامی همانند «آمدنیوز»، تنها با هدف براندازی جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از برخی کشورهای منطقه در حمایت همه جانبه از یکی از شبکه های ماهواره ای معاند انقلاب اسلامی گفت: این حمایت مالی کشور مذکور نشان از عجز و ناتوانیش در برابر انقلاب اسلامی دارد و برای تقابل با جمهوری اسلامی دست به این کار محقر می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha