جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ امام جمعه چالوس با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در سایه هدایت ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری از بحران ها و مشکلات به سلامت عبور خواهند کرد، گفت: تحریم ها همواره فرصتی برای رشد و تعالی ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه چالوس، امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان، به توطئه آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها اطمینان داشته باشند ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی توطئه آنها را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان این که عصبانیت آمریکایی ها ناشی از شکست های متعدد آنها در برابر ملت بزرگ ایران است، افزود: چهار دهه است که دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها از دخالت در امور کشورمان قطع شده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این آمریکایی ها در سال های اخیر شکست های سنگینی را در برابر ملت ایران متحمل شده اند، خاطرنشان کرد: این شکست های متعدد موجب عصبانیت آنها شده و به همین دلیل تلاش می کنند تا مانع از پیشرفت و جهانی شدن انقلاب شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت به سمت اهداف و برنامه های خود است، تصریح کرد: در این مسیر هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر ملت بزرگ ایران را ندارد.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که اقدامات اخیر آمریکایی ها علیه کشورمان مقطعی است و به طور حتم ملت ایران از آن عبور می کنند، بیان داشت: به طور حتم سیاست آمریکایی ها در برابر ایران اسلامی نتیجه ای جز شکست در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که آمریکا به طور حتم دشمن درجه یک ملت ایران است و در این مسأله مردم با بصیرت ایران اسلامی شکی ندارند، تصریح کرد: آمریکایی ها هیچ گاه دلسوز ملت ایران نبوده و نخواهند بود بلکه همه تلاش آنها تأمین منافع نامشروع خود در کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در سایه هدایت ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری از بحران ها و مشکلات به سلامت عبور خواهند کرد، بیان داشت: تحریم ها همواره فرصتی برای رشد و تعالی ملت ایران بوده است.

امام جمعه چالوس با بیان این که دشمن در شرایط فعلی کشور به اختلاف و تفرقه داخلی دلخوش کرده و تلاش می کند با فشارهای اقتصادی زمینه نارضایتی های عمومی را در جامعه فراهم کند، افزود: اما ملت ایران کاملاً هوشیار هستند و فریب توطئه دشمن را نخواهند خورد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که امروز کشور نیازمند یک وحدت و اجماع نظری در مسائل مهم و اساسی است، خاطرنشان کرد: همه بخش های کشور باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند و در همان مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha