پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: در کردستان، استعدادهای درخشانی زیادی در زمینه علوم قرآنی داریم که این مایه افتخار و برکت برای این خطه است، لذا از مسئولان درخواست داریم که این عزیزان و سرمایه های معنوی را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند تا استعدادهای آنها بیشتر از پیش شکوفا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، ظهر امروز در جمع طلاب اهل سنت سنندج، با اشاره به اینکه قرآن کریم، معجزه بزرگ رسول اکرم (ص) است، اظهار داشت: قرآن، نعمتی و معجزه ای بزرگ برای عالم و انسانیت است و حقایقی که در این کتاب نهفته است در هیچ سند دیگری یافت نمی شود.

این عالم اهل سنت گفت: یکی از ویژگی های مهم و اصلی قرآن کریم جامعیت و به روز بودن آن است. فرمایشات و دستورات قرآن هرگز رنگ کهنگی نمی گیرد و نیز برای تمام مسایل و زندگی بشریت دستورالعمل های ایده آل خود را دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمسک به قرآن راه نجات بشریت از ظلمت است، افزود: پیروی از قرآن کریم ما را به سرمنزل مقصود می رساند و کسانی که در این مسیر حرکت کرده اند سعادتمند شده اند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه قرآن باید جزیی از زندگی روزمره همه ما مسلمان باشد، گفت: قرآن، کتاب وحدت است، همه باید با این کتاب انس واقعی و همیشگی داشته باشیم و آن را چراغ مسیر خود در این دنیای ظلمانی قرار دهیم.

این عالم اهل سنت ادامه داد: خوشبختانه در استان کردستان، استعدادهای درخشانی زیادی در زمینه علوم قرآنی داریم که این مایه افتخار و برکت برای این خطه است، لذا از مسئولان درخواست داریم که این عزیزان و سرمایه های معنوی را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند تا استعدادهای آنها بیشتر از پیش شکوفا شود.

وی افزود: بی شک هر جامعه ای که در مسیر قرآن حرکت کند، از ناهنجاری ها، بدیها و بداخلاقی ها به دور خواهد بود، زیرا انس با قرآن انسان را بیدار و بصیرت وی را چندین برابر می سازد.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: یکی دیگر از کارهایی که مسئولان فرهنگی و مذهبی در استان باید آن را همیشه نصب العین خود قرار دهند، این است که جوانان و نوجوانان را به سمت قرآن جذب کنند تا از دام های دشمنان دین خدا در امان باشند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام، نوجوانان و جوانان هستند، لذا ورود قرآن به زندگی این قشر سدی محکم در برابر توطئه ها و دام های شیطانی دشمنان دین خدا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha