جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ احمد القطان خاطرنشان کرد: ایران حامی جنبش های مقاومت در هر مکان به ویژه لبنان و فلسطین است و روابط لبنان با جمهوری اسلامی ایران همچون اعضای یک پیکر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان امروز سه شنبه پس از دیدار با محمد جمال فیروز نیا سفیر ایران در لبنان، خاطرنشان کرد: ایران حامی جنبش های مقاومت در هر مکان به ویژه لبنان و فلسطین است و روابط لبنان با جمهوری اسلامی ایران همچون اعضای یک پیکر است، زیرا جمهوری اسلامی ایران حامی ما و مقاومت در فلسطین و لبنان است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: مقاومت برادران فلسطینی ما نشان دهنده عزت و کرامت امت است و خطاب به ملت های عربی، گفت: ما امیدی به حاکمان کشورهای خلیج فارس نداریم، بلکه امید ما به وجدان بیدار ملت های عربی و اسلامی است.

رئیس جمعیت قولنا و العمل با اشاره به حمله صهیونیست ها به مرکز رسانه ای الاقصی در غزه، خطاب به مجاهدان غزه و رزمندگان حماس این پیام را داد که تخریب این ساختمان هیچ تاثیری بر ثبات مجاهدان فلسطینی نخواهد داشت، بلکه موجب تقویت اراده و پایداری آنها و تشدید مبارزه با صهیونیست های اشغالگر خواهد شد و ما به صهیونیست ها نیز می گوییم که در هر صورت سرنوشت شما نابودی و زوال است و فلسطین به اهالی و مردم خود بازخواهد گشت زیرا این سرزمین متعلق به تمام آزادگان مسلمان و مسیحی است و ان شاءالله به طور کامل به مردم خود باز می گردد و امید ما در این راه فقط به مقاومت است.

شیخ قطان در مورد مسائل داخلی لبنان نیز گفت: در دیدار با سفیر ایران احساس کردم که امنیت و ثبات لبنان برای ایران اهمیت دارد و همچنین احساس کردم که تنها دخالت ایران در امور لبنان است که آنها برای تمام مردم و مسئولان لبنان دعا می کنند و البته از حزب الله و مقاومت لبنان نیز حمایت می کنند.

وی افزود: حزب الله ضامن امنیت لبنان است و تلاش حزب الله این است که لبنان با تکیه بر ارتش، ملت و مقاومت، کشوری قدرتمند باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha