جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد

حوزه/ یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز، شامگاه دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز، شامگاه دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی، در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با بیان اینکه شهیدان سند افتخار جامعه و معجزه الهی هستند، اظهارداشت: از و رمز عظمت و پایداری شهیدان، معامله با خدا است و چه فضیلتی از این بالاتر که خدا از شهیدان و شهیدان از خدا راضی هستند.

وی، پیام یادواره شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز را پیامی روشن برای نظام سلطه و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: آن پیام این است «هستیم بر آن عهدی که بستیم».... .

دانشجویان امروز، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند

همچنین حجت الاسلام مرادی، کارشناس و مدرس حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه دانشجویان امروز، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند، گفت: همین عزیزانی که در سوریه به شهادت رسیده و نام پرافتخار مدافع حرم را ازآن خود کردند، دانشجویانی بودند که چندی پیش در کنار شما تحصیل می‌کردند.

وی با بیان اینکه بیرق شهدا هیچ‌گاه روی زمین نمی‌ماند، اظهارداشت: اگر تعدادی از شهدای مدافع حرم را دیده‌اید، خیل کثیری از آن‌ها کماکان گمنام هستند؛ آن‌ها حتی در صفحات اجتماعی و اینستاگرام هم عکس یکهویی از «نبل و الزهرا» و باقی مناطق سوریه نمی‌گذارند.

لازم به ذکر است، این یادواره به مناسبت هفتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام، در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha