پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انسان در مسیر زندگی احتیاج به راهنما، نصیحت و پند و اندرز حکیمانه دارد، گفت: پیشرفت های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است و باید از برنامه های قرآنی حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، در آیین اختتامیه جشنواره قرآن محور یه‌کیه‌تی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه قرآن عنایت و نعمتی است که خدا در اختیار بشر قرار داده است، اظهار داشت: قران انسان را از ظلمت ها و پلیدی ها به سمت نور و تعالی پیش می برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بهترین موعظه ها در قرآن وجود دارد، گفت: قرآن سراسر از نور است و باید زیبا تلاوت شود چون با این نور قلب ها شفا پیدا می کند.

وی با بیان اینکه انسان در مسیر زندگی احتیاج به راهنما، نصیحت و پند و اندرز حکیمانه دارد، افزود: تکیه بر اصول و مبانی قرآن سعادت دنیا و آخرت را فراهم می‌نماید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی کردستان را استان قرآنی معرفی کرد و افزود: قرآن در استان جایگاه ویژه و قاریان خوبی دارد و برنامه های مختلف قرآنی در طول سال در این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه احکام در کشور بر اساس قرآن است، گفت: خدمات زیادی با موضوع قرآن در بخش های علمی و معارفی در کردستان کار شده است که اجرای برنامه ها مختلف قرآنی و برگزاری دوره های تخصصی با موضوع قرآن از جمله این فعالیت هاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی حمایت از فعالیت های قرآنی ضروری دانست و عنوان کرد: پیشرفت های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است و باید از برنامه های قرآنی حمایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha