سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: اگر واقیعت های زندگی شهدا به نسل جوان انتقال داده شود بهتر درک خواهند کرد که یک نوجوان ۱۴ساله به دلیل کدام آرمان ها، جان خود را فدا کرد و اگر هدف این نسل خدمت رسانی به همنوع باشد برای اعتلای کشور تلاش کرده و می توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در جمع دست اندرکاران نمایشگاه موشکی و هسته ای که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین الملل قزوین برگزارشد به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین اشاره کرد و گفت:  هدف از برگزاری این کنگره ارائه سبک و سیره شهدا به جوانان است، برای نسلی که در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند وجود این برنامه ها می تواند تاثیر مهمی بر زندگی آنان داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد:  اگر واقیعت های زندگی شهدا به نسل جوان انتقال داده شود، بهتر درک خواهند کرد که یک نوجوان 14ساله به دلیل کدام آرمان ها، برای دفاع از مرزهای میهن جان خود را فدا کرد و اگر هدف این نسل خدمت رسانی به همنوع باشد برای اعتلای کشور تلاش کرده و می توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی به اقتدار موشکی در برابر دشمنان اشاره و بیان کرد: بر اساس آیات قران کریم نیرومند بودن و اقتدار جامعه اسلامی عامل بازدارنده است. دشمنان در این چهل سال از انقلاب اسلامی انواع توطئه ها ر علیه ملت ایران به مرحله اجرا در آوردند، ولی نتوانستند در برابر بصیرت و ایمان ملت رشید ایران اسلامی مقاومت و ایستادگی کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: ما سلاح را به عنوان بازدارندگی و دفاع از خود می خواهیم، یعنی جمهوری اسلامی از توان موشکی و سلاح های خود در راستای تجاوز به حریم دیگر کشورها هرگز استفاده نمی کند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی باید این نکته را خوب توجه کنند که در صورت حمله و جسارت به این خاک بر آمده از خون شهدا، با پاسخ پشیمان کننده ملت ایران و نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان از خود دفاع خواهد کرد و این ملت همیشه رشید در دوران دفاع مقدس به خوبی ایستادگی ومبارزه با دشمنان را به خوبی نشان داده اند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ما امروز اين توانايي را داريم که تکنولوژی تسليحات مدرن خود را در اختيار کشورهای ديگر نيز قرار دهيم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha