جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرستان سن- سن- دونی فرانسه

حوزه/ شورای مرکزی شهرستان سن- سن- دونی فرانسه اعلام کرد با توجه به افزایش آمار خشونت علیه دختران در سال های اخیر، این شهرستان برای اولین بار در سطح کشور، مرکز مراقبت شبانه روزی از دختران قربانی خشونت در شهرستان سن- سن- دونی تاسیس خواهدکرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از fdesouche ، با توجه به آمار رو به افزایش خشونت و ناهنجاری های اجتماعی مرتبط به دختران جوان بین 15 تا 25 سال، شورای مرکزی شهرستان سن- سن- دونی فرانسه اعلام کرد در اوایل سال 2019 میلادی مرکز مشاوره و مراقبت از دختران جوان قربانی خشونت، ازدواج های اجباری و سوء استفاده جنسی به صورت شبانه روزی در این شهرستان تاسیس و شروع به فعالیت خواهد کرد.

رئیس شورای مرکزی این شهرستان گفت: در دو سال گذشته اسامی حدود 500 دختر جوان بین 15 تا 25 سال که به انواع مختلف مواجه با خشونت، آزار جنسی و یا ازدواج اجباری بودند توسط این شورا به ثبت رسیده است، اما با این وجود به نظر می‌رسد آمار های واقعی بین 1500 تا 2000 نفر باشد، از این رو مسئله تاسیس مرکز مشاوره و مراقبت از این دختران جوان ضرورت دارد.

وی همچنین افزود: در این مرکز علاوه بر روانکاوی و مراقبت های جسمی از دختران جوان، به آنها آموزش های ضروری و لازم جهت زندگی بهتر در جامعه، تشکیل خانواده، فرزند آوری و همچنین مسائل بهداشتی مربوط به زنان ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرستان سن- سن- دونی نود و سومین شهرستان کشور فرانسه است که با جمعیتی بالغ بر 5/1 میلیون نفر از سمت شمال با شهر پاریس همسایه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha