جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شرکت ملی راه آهن فرانسه SNCF

حوزه/ دیوان عالی جرائم اجتماعی فرانسه، فردی را که به مامور قطار شهر پاریس توهین کرده بود محکوم کرد و برای وی ۸ ماه حبس به همراه ۱۰۸ روز کار مجانی در شرکت ملی راه آهن این کشور در نظر گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  , fdesoucheروز گذشته یک مامور سیاه پوست شرکت ملی راه آهن فرانسه که مسئولیت کنترل بلیط مسافران را به عهده داشت، به هنگام درخواست رویت بلیط یکی از شهروندان پاریس، با توهین و فحاشی شدید وی مواجه شد.

به گفته حاضران در صحنه مسافر مذکور ضمن خطاب کردن مامور راه آهن با الفاظی همچون «سیاه کثیف» و «مخل امنیت» با نشان دادن اسلحه کمری خود، وی را تهدید کرد که اگر فورا صحنه را ترک نکند او را در دم خواهد کشت.

بعد از طرح شکایت توسط شرکت راه آهن ملی فرانسه شخص مذکور تحت پیگرد قرار گرفت و چند ساعت بعد دستگیر شد، برخی از شاهدان حاضر در جلسه دادگاه گفتند که فرد خاطی حتی در جلسه دادگاه سیاه پوستان را به مرگ تهدید می کرده که نهایتا نامبرده با حکم دیوان عالی جرائم اجتماعی فرانسه به جرم تهدید  با سلاح گرم و ترویج نژاد پرستی به 8 ماه حبس به همراه 108 روز کار مجانی در شرکت ملی راه آهن این کشور محکوم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha