چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امیر بیان یزد

حوزه/ مدیر داخلی موسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه یزد گفت: سومین دوره آموزشی امیر بیان یزد با حضور ۱۲۰نفر از روحانیون برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به برگزاری سومین دوره آموزشی امیر بیان در یزد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 120نفر از طلاب استان یزد برگزار می شود.

مدیر داخلی موسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه یزد، افزود: این دوره آموزشی، روز جمعه 25 آبان ماه سال جاری ساعت 10 صبح در مرکز امیر بیان یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به سخنران این دوره آموزشی گفت: سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی، مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد و استاد حوزه علمیه استان است.

حجت الاسلام دادآفرین با تاکید بر اینکه توجه به منابر و محتوای سخنرانی مطلبی است که روحانیون و طلاب باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند، به سخن رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: من به منبر خیلی علاقه دارم، امروزه اینترنت، ماهواره، تلویزیون و ابزارهای گوناگون ارتباطی فراوانی است اما هیچ کدام از اینها منبر نیست. منبر یعنی روبه رو و نفس به نفس حرف زدن و این یک تاثیر مشخص و ممتازی دارد که هیچ کدام از شیوه های دیگر این تاثیر وجود ندارد، این را باید نگه داشت، چیز باارزشی است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha