پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تعامل بین حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب ضروری است

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: با توجه به وجود دو موسسه آموزش عالی حوزوی در جزیره کیش و بندرعباس، استان در امر استاد به خودکفایی رسیده است و نسبت به راه اندازی سطح سه در شهرهای رودان و میناب آمادگی لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، در نشست هم افزایی حوزه و بسیج که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد، گفت: برای جلوگیری از هر گونه تداخل برنامه های بسیج طلاب و حوزه علمیه خواهران و صرفه جویی در وقت و هزینه های احتمالی باید بین حوزه خواهران و بسیج طلاب تعامل و هم افزایی ایجاد شود.

وی افزود: یکی از کارهای مهم گروه هماهنگ کننده، اطلاع رسانی به موقع نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی ـ تبلیغی و سیاسی هر یک از ارگان های مذکور است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، هدف از هم افزایی حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب را حضور و همکاری این دو نهاد در انجام فعالیت های مشترک با بازدهی بهتر دانست و با تاکید به اهمیت جذب حداکثری طلاب به بسیج، بیان داشت: با ایجاد هم افزایی بین حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب فعالیت های فرهنگی ـ تبلیغی در مدارس پربارتر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان 11 مدرسه سطح دو و دو موسسه آموزش عالی حوزوی زیر پوشش خود دارد، لذا مدارس استان می توانند نسبت به اعزام مبلغ در سطح جامعه و ایجاد آگاهی و بصیرت افزایی در اقشار مختلف بسیار پویا عمل کنند.

وی با بیان این که طلاب مشغول به تحصیل و طلاب فارغ التحصیل استان نیروهای فعال خوبی برای استان محسوب می شوند، اظهار کرد: با توجه به وجود دو موسسه آموزش عالی حوزوی در جزیره کیش و بندرعباس، استان در امر استاد به خودکفایی رسیده و نسبت به راه اندازی سطح سه در شهرهای رودان و میناب آمادگی لازم را دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی منابع پایدار از طریق جذب خیرین و فعال کردن هیئت امنا تاثیر زیادی در ارتقای توانمندی های مدارس در انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha