جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری - فرمانده سپاه

حوزه/فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به زوال است و خیلی زود نابودی محض و اتمام این قدرت شیطانی فرا خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین، با بیان اینکه   اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به زوال است، گفت: امروز سکان دار انقلاب عظیم اسلامی نیز بر این موضوع تاکید کرده اند و تمامی کسانی که از نعمت ایمان، معنویت و اسلام ناب برخوردارند آن را درک می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر از چهار دهه قبل است، اظهار کرد: آمریکای چهار دهه قبل نتوانست هیچ غلطی بکند چه رسد به آمریکای امروز که رو به زوال است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی پر از شکست های پی در پی آمریکا در برابر عزم ملی ایران و پیروزی خون شهیدان بر نظام سلطه است که می توان به نمونه های آن از قبیل حمله طبس، جنگ هشت ساله، ایجاد ناامنی های مختلف در کشور، ایجاد فتنه 88 ، تحریم های هسته ای، پیاده کردن نقشه جدید برای توسعه رژیم صهینویستی، جنگ افروزی در سوریه و عراق و... اشاره کرد.

سرلشکرجعفری خاطرنشان کرد : امروز کارشناسان و مقامات غربی و آمریکایی به شکست در برابر ایران اشاره کرده اند به عنوان مثال یکی از کارشناسان و تحلیگران سیاسی گفته بود آمریکا سه بر صفر از ایران درانتخابات اخیر عراق شکست خورد.

وی افزود: این شکست های پی در پی نشان دهنده سابقه چهل ساله انقلاب اسلامی و رشادت ها و جانفشانی های مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی است که مقامات آمریکایی و کارشناس های غربی نیز به آنها اذعان دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد : بسیاری از این مقامات دفاعی و نظامی اعلام می کنند که ما در مقابل سرعت تحولات منطقه و تهدیدات دچار سردرگمی و آشفتگی شده ایم و قطعا ایران با تهدید و تحریم های اقتصادی منفعل نمی شود.

سرلشکرجعفری در ادامه اظهار کرد: این مقامات می گویند احتمال دارد فشارها و تهدیدهای دیگر قبلی ما برخلاف انتظارات نتیجه عکس دهد، ضمن آنکه ما اوضاع آشفته ای در داخل آمریکا داریم.

وی افزود: اینها مجموعه اظهارات مقامات غربی و آمریکایی است و چگونه است که برخی در داخل هنوز ابهام داشته و از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا صحبت می کنند.

سرلشکر جعفری گفت: دلیل این گونه اظهارات به فرموده مقام معظم رهبری درک نکردن و نشنیدن پیام شهیدان است که اگر گوش شنوایی داشتیم، دیگر گرایش به کفر والحاد وجود نداشت و مشکلات کشور برطرف می شد.

وی با طرح این سوال که این مبارزه و جهاد تا چه زمانی باید ادامه یابد، افزود: به فرموده امام راحل به یقین آمریکا، صهیونیست جهانی و دیگر ایادی به ظاهر مسلمان آنها مرزی جز عدول از همه هویت ها، ارزش های معنوی و الهی های برای ما نمی شناسند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها در تعقیب ما خواهند بود تا شرافت دینی و الهی ما را خدشه دار کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: آمریکا رژیمی است که براساس نظام سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استبکاری شکل گرفته و تا زمانی که این روحیه و صفات در آنها وجود داشته باشد دشمنی ما با آنها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha