جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلاام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مهم‌ترین اهداف سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی تضعیف وحدت اسلامی و دور کردن مردم جهان از اسلام ناب و اصیل محمدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی، اظهار کرد: همه مسلمانان اعم از سنی‌ها و شیعه‌ها باید بدانند که هدف دشمن از ایجاد اختلاف در بین مردم، از بین بردن حکومت مهدوی و انقلاب ناب محمدی است و دشمنان از روزی می‌ترسند که اسلام اصیل و ناب محمدی قدرت زیادی پیدا کند.

وی با بیان این‌که ما در توحید، نبوت و معاد اختلاف زیادی با سنی‌ها نداریم، افزود: آنچه که در بین سنی و شیعه اختلافی است، به نسبت نقاط اشتراک بسیار کم است، ازاین‌رو همه ما باید بر نقاط اشتراک خود تکیه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: با وجود این نقاط فراوان اشتراکی، دشمنان اسلام به‌ویژه انگلیسی‌ها عامل اختلاف بین شیعه و سنی هستند و در زمان قدیم هم به مردم بیان می‌کردند که با اختلاف بین این دو گروه بین آن‌ها، حکومت می‌کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: وهابیت و داعش از سنی‌های آمریکایی بوده و از سوی دیگر شیعه انگلیسی هم می‌خواهند با تفکر بد خود، مردم را از اسلام دور کنند.

وی اظهار کرد: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید بدانند که هدف وهابیت، دفاع از آمریکای جنایت‌کار بوده و به خاطر ترس از آن‌ها هر حرفی را زده و هر جنایتی را مرتکب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در چنین شرایطی وظیفه مردم ایران برای دوری از دشمن و داشتن کشوری قدرتمند این است که به فرمایشات رهبر انقلاب عمل کرده و مطیع رهبر خود باشند.

وی گفت: دنبال کردن فرمایشات رهبر انقلاب سبب می‌شود انسان در دنیا بصیرت داشته و از دشمنانی همچون انگلیس و آمریکا دوری کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و پیروی از ولایت فقیه بوده و استحکام نظام هم به مردمی بودن آن است، افزود: چهل سال است که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد و دشمن در پی تضعیف آن است، اما با وحدت و پشتیبانی مردم هر روز درخت انقلاب تنومندتر می‌شود و تفکر امام و رهبری و انقلاب به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha