جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفوی

حوزه/دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی به نفع فلسطینیان تغییر یافته است، گفت: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی و پیروزی جبهه مقاومت، اظهار داشت: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد، اما آنچه مسلم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و آنان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود، اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست این رژیم جعلی است.

سرلشکر صفوی در پایان با بیان اینکه جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته، خاطر نشان کرد:  اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است و امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha