چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار حاجی زاده

حوزه/فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه توان بازدارندگی ما را از زبان دیگران بشنوید ، گفت: اگر هر حرکتی با الگوی شهدا پیش رود و به شیوه آن عزیزان برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم و یادواره شهدای هوافضای سپاه  با تاکید بر اینکه اگر الگو و شیوه و روش شهید طهرانی مقدم و شهدا را در هر کاری عمل کنیم کارهایمان برکت پیدا می کند، اظهار داشت: اگر هر حرکتی با الگوی شهدا پیش رود و به شیوه آن عزیزان برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود.شهید طهرانی مقدم در تبعیت کامل از ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا بود.

سردار حاجی زاده با اشاره به پیروزی های مقاومت در غزه و فلسطین تصریح کرد: مردم غزه در  محاصره کامل  قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهای دیگر  شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و با  این کار یعنی شکست را رسما پذیرفته است.

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت و در محاصره کامل کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و از این اتفاق می‌توانید به قدرت ایران پی ببرید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: سعودی‌ها  سومین بودجه جهان را بعد از آمریکا و چین  در اختیار دارند ولی ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

سردار حاجی زاده درباره توان بازدارندگی ایران اسلامی افزود: توان و قدرت بازدارندگی ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

وی ادامه داد: این که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌بریم، قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha