پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ امروز روزهای سختی برای بچه های انقلابی و حزب اللهی می بینیم؛ متأسفانه دغدغه اصلی برخی از مسئولان مملکت حضور زنان در ورزشگاه ها یا عدم بستن تلگرام است که واقعا فاجعه است و به مسائل اصلی این کشور نمی پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک امامت امام زمان(عج)، اظهار داشت: واقعا جای غرور و افتخار دارد که فرزندان کم سن امام که امروز سربازان رهبر معظم انقلاب شده اند، در غزه و یمن در حال مقاومت بوده و دشمن را خسته کرده اند.

وی ابراز داشت: این عزیزان از شهدای این کشور و مقاومت آنان یاد گرفته و در کشور خود در حال اجرای آن هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: اما متأسفانه برخی در کشور سر خود را همانند کبک زیر برف کرده و در زمین دشمن بازی کرده و فرش قرمز برای آنان پهن کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: امروز روزهای سختی برای بچه های انقلابی و حزب اللهی می بینیم؛ متأسفانه دغدغه اصلی برخی از مسئولان مملکت حضور زنان در ورزشگاه ها یا عدم بستن تلگرام است که واقعا فاجعه است و به مسائل اصلی این کشور نمی پردازند.

وی بیان داشت: امروز غصه داریم در روزهایی که انقلاب ما در اوج است، برخی به دنبال حاشیه سازی برای مرجعیت و بزرگان حوزه بوده و به جای پرداختن به مشکلات اصلی کشور، حاشیه سازی می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هر روزه امید را در جامعه پمپاژ می نمایند؛ اما برخی در زمین دشمن بازی کرده و فقط به دنبال دلسردکردن مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در بخش دیگر از سخنان خود ابراز داشت: تقدیر و تشکر از نمایندگان این دوره مجمع داریم که پیگیر کارها بوده و با نشاط به فعالیت های خود می پردازند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز وضعیت معیشت طلاب دچار مشکل اساسی است که باید برای آن فکری کرده و با برگزاری جلسات همفکری بیشتر راهی پیدا نماییم، تا بتوانیم از مشکلات موجود بکاهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز نیازمند آشنایی خانواده های طلاب با برخی حرفه ها هستیم تا بتوانند با ورود در این فضا، از مشکلات معیشتی موجود بکاهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان داشت: عضویت نمایندگان طلاب در شورای استانی از دیگر برنامه هایی است که در حال پیگیری است و امید داریم به نتیجه برسد.

گفتنی است: پس از سخنان رئیس مجمع نمایندگان طلاب، راه اندازی قرارگاه حوزه انقلابی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به رأی گیری گذاشته شد که پس از سخنان دو موافق و مخالف این طرح، راه اندازی این قرارگاه با اکثریت آراء تصویب شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha