پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از دست اندرکاران برگزاری کنگره سه هزار شهید والا مقام استان قزوین قدردانی کرد و گفت: جای شهدای حوزه علمیه قزوین در این کنگره خالی بود.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: با توجه به آمار شهدای روحانی در کشور و استان، در این کنگره باشکوه شهدای قزوین، جای شهدای  حوزه علمیه قزوین خالی بود که باید مسئولین برگزاری به این نکته توجه می کردند.

وی خاطرنشان کرد: اصل برگزاری کنگره شهدا برای جامعه ما مثل جاری کردن آب در مزرعه  است که اگر آبی به مزرعه جریان پیدا نکند، آن مزرعه رو به خشکی می رود، لذا راه ورسم شهدا وجاری کردن تفکر آنها برای جامعه اسلامی جایگاه آب را دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: نقل مطالب به صورت گفتار به ویژه در این نوع مجالس، برای کسانی که زمان جنگ تحمیلی را ندیده اند، بسیار تاثیرگذار بوده و باید تفکر و پیام شهدای والا مقام که برای دفاع از انقلاب و این خاک مقدس جان خود را نثار  نمودند را در جامعه و بین نسل جوان ترویج دهیم.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد :چه خوب است که مسئولین در برخورد با مردم نشان بدهند که تحت تاثیر افکار شهدا قرار گرفته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha