جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار فعالان قرانی دانشگاه ها با آیت الله طه محمدی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید با قرآن همه درد های جامعه را درمان کنیم و راه های حل مشکلات خود را از آیات نور دریافت کنیم و در نتیجه عشق خود را روز به روز نسبت به کلام الهی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، ظهر امروز در دیدار با فعالان قرآنی دانشگاه های استان همدان، گفت:  اگر همه مخلوقات را اگر تجزیه و تحلیل کنند متوجه خواهیم شد که وجودشان غیر از فقر نیست به بیان دیگر یعنی فقیر به ذات می باشند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: انسان هر وقت خواست با خدا صحبت کند، باید نماز بخواند و هر وقت به دنبال آن بود که ذات اقدس الهی با شما صحبت کند باید قران بخوانید.

وی خاطر نشان کرد: خداوند نیازی به صحبت بندگانش با او ندارد اما مقصود از این سخن تشریح جایگاه والای قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: وظیفه ما نسبت به قرآن کریم بسیار سنگین است، چرا که قرآن راه رسیدن بنده به جایگاه واقعی اش را نمایان می کند.

وی ادامه داد: انسان در دو بعد می تواند رشد کند، یکی در مسیر خیر که نمونه آن امام خمینی(ره) بود و دیگری در بعد شرارت که صدام از افرادی بود که در این زمینه رشد کرده بود.

آیت الله طه محمدی، نحوه قرائت و آهنگ قرآن را نیز مهم دانست و یادآور شد: امروز وقت آن است که این سؤال را از خود بپرسیم که چه طور تنها تلاوت قرآن باعث اسلام آوردن بسیاری از انسان ها شده است. نحوه قرائت و خواندن قران تاثیر بسیار زیادی در جذب افراد دارد به نوعی که قلب طرف مقابل به لرزه بیفتد و منقلب شود.

امام جمعه همدان در پایان تاکید کرد: باید با قرآن همه درد های جامعه را درمان کنیم و راه های حل مشکلات خود را از آیات نور دریافت کنیم و در نتیجه عشق خود را روز به روز نسبت به کلام الهی افزایش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha