پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسف قوجق

حوزه/یوسف قوجق گفت: باید ایثارگری ها و جوانمردانی ها و اتفاق هایی که در آن زمان افتاده است را به نسل جدید بگوییم. این به من نویسنده و کسانی که شهدا را درک کردند برمی گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، دکتر یوسف قوجق عضو انجمن قلم و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران امروز در افتتاحیه طرح فرهنگی معرفتی «سلاله ها» اظهار داشت:  در موزه عبرت ایران جمله مهمی نوشته شده است که خیلی با معناست که می گوید «انقلاب و آزادی به رایگان داده نمی شود».

عضو انجمن قلم و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران بیان داشت: برای آزادی و استقلال خون های زیادی ریخته شده است و برای حفظ آن خیلی ها جان خود را از دست دادند، کسانی که خانواده های آنها امروز در جمع ما هستند.

قوجق با بیان اینکه از وظایفی که هر مومن و هر کسی که در کشور زندگی می کند این است که از تمامیت ارضی کشور دفاع کند، متذکر شد: وظیفه ما ادامه راه افرادی است که در جنگ شرکت کردند.

وی اضافه کرد: باید ایثارگری ها و جوانمردانی ها و اتفاق هایی که در آن زمان افتاده است را به نسل جدید بگوییم. این به من نویسنده و کسانی که شهدا را درک کردند برمی گردد.

عضو انجمن قلم و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران در پایان گفت: خانواده های شهدا باید با بیان خاطراتی که از شهدای عزیز دارند، به تاریخ شفاهی جبهه و جنگ اضافه کنند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha