جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 طلبه شهید مهدی رحیمی

حوزه/ از صفات ممتاز طلبه شهید مهدی رحیمی، پنهان داشتن اعمال نیکویش بود؛ حتی جبهه رفتن راه هم مخفی می کرد، شهادت تمام خوبی هایش را بر ملا کرد و ماندگار تاریخ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از صفات ممتاز طلبه شهید مهدی رحیمی، پنهان داشتن اعمال نیکویش بود؛  حتی جبهه رفتن راه هم مخفی می کرد، شهادت تمام خوبی هایش را بر ملا کرد و ماندگار تاریخ شد.

 این طلبه نجف آبادی در سال 1362 در محیطی مذهبی به دنیا آمد. پس از دوره ابتدایی و راهنمایی و باعلاقه وشوق قلبی راه حوزه علمیه را پیش گرفت و طلبه  مدرسه ای در نجف آباد شد.

 از صفات بارز شهید، پنهان داشتن اعمال نیکش بود که حکایت از نگاه توحیدی او دارد، خود را عبدمی دانست و توفیق کارهای صالح را خداوند می دهد.

 روحیه انقلابی

در وصیت نامه اش از انسانهایی که نسبت به امور مهم کشورشان بی تفاوت هستند، به مردگان متحرک تعبیر کرد و لذا خود را به جمع رزمندگان اسلامی رساند و در وصیت نامه اش نوشت: به راستی که جهادگران نزد خدا بابی تفاوتان قابل مقایسه نیستند...

شهید رحیمی با چنین اعتقادی در علمیات خیبر شرکت کرد و عاقبت در اواخر سال 62 ش در جزیره مجنون وصال حضرت دوست شد و به یاران شهید خود پیوست.

مزار شهید درحاجی آباد از توابع نجف آباد است.

منبع شاهدان روحانی

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha