جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش جامعه مهدوی

حوزه/ سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی، وظایف و مسئولیت‌ها» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در تبریز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سلسله همایش های «جامعه مهدی، وظایف و مسئولیت ها» به مناسبت آغاز امام زمان(عج) با حضور اساتید و صاحب‌نظران مختلف در این حوزه، در تبریز برگزار می شود.

افتتاحیه این سلسله همایش‌ها، فردا یکشنبه 27 آبان ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب ساعت 10 در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار و تا سوم آبان ماه ده همایش دیگر نیز با سخنرانی اساتید مختلف، در فرهنگسراهای مختلف تبریز به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در تشریح اهمیت برگزاری این همایش‌ها، اظهار داشت: با توجه به توطئه های دشمنان برای تضعیف باورها و اعتقادات در حوزه فرهنگ مهدویت، شناخت امام زمان (عج) و نقش فرهنگ مهدویت  در پیش گیری بنیادی از تهاجم و شبیخون فرهنگی و  توجه به جریان انتظار از جمله مهمترین اهداف در برگزاری  ویژه برنامه های آغاز امامت امام زمان(عج) در مراکز فرهنگی شهرداری  به شمار میروند.

وی با تأکید بر اهمیت مساله مهدویت، گفت: یکی از رسالت های مهم فعالان دستگاه های مختلف علمی، فرهنگی و اجرایی کشور، توسعه نگاه و فرهنگ مهدویت در سطح جامعه است، زیرا مهدویت شالوده اصلی فکر و عامل پیوند زنده گروه های مختلف در جامعه است.

انتهای پیام/ ش

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha