جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه عملکرد قوه قضائیه نشان از اقتدار کامل این نهاد در کشور است،گفت: اگر قوه قضائیه احکام شرعی را اجرایی کند فساد در جامعه کم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اقتدار قوه قضائیه گفت: عملکرد این روزهای قوه قضائیه و برخورد آنها با مفاسد اقتصادی نشان از عزم جدی مسئولان در برخورد با اخلالگران اقتصادی در کشور است.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه اگر قوه قضائیه با اقتدار عمل کند و حکم شرعی را اجرایی کند، شاهد فساد در کشور نخواهیم بود، تصریح کرد: یکی از مواردی که سبب افزایش گناه و فساد در کشور می‌شود، بحث عمل نکردن به احکام شرعی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر زودتر از این ها با مفاسد در کشور برخورد می شد امروزه شاهد اینگونه تخلفات نبودیم ولی بازهم قوه قضائیه نسبت به این امر جدیت و اقتدار کامل را از خود نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر اینکه احکام شرعی که توسط قوه قضائیه اجرایی می‌شود باید رسانه ای شود،اضافه کرد: حوزه های علمیه پشتیبان اقتدار قوه قضائیه هستند و این مسئله به آن معنا نیست که قوه قضائیه در اجرای احکام بی توجه بوده است.

مدیر حوزه علمیه یزد عنوان کرد: از قوه قضائیه تقاضا داریم که با جدّیت تمام نسبت به برخورد با متخلفان مانند گذشته عمل کند و در این راستا ترسی از دشمنان انقلاب و اسلام نداشته باشد زیرا این دشمنان هیچگاه از دشمنی خود دست برنداشته و هر روز توطئه های جدیدی برای نابودی اسلام و انقلاب بکار می گیرند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha