پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: آمریکایی ها به ویژه رییس جمهورش به هر دری می زنند که حیث از دست رفته خود در افکار عمومی جهانیان را ترمیم کنند، ولی این فرصت برای آنان دیر شده است و دیگر زمانی برای ترمیم آبروی ریخته شده دیپلماسی آمریکا باقی نمانده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز یکی از مدعیان اصلی حقوق بشر دولت آمریکاست در حالی که پرونده جنایت این کشور چیز دیگری را نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: جنایات های دولت آمریکا در چهار نقطه جهان گواهی بر کذب بودن ادعای های دولتمردان آمریکا دال بر دموکراسی، آزادی بیان و... در این کشور است.

این استاد حوزوی با تسمخر آمیز خواندن ادعای آمریکایی درباره نقش حقوق بشر در ایران، افزود: جنایت سعودی ها علیه مردم بی دفاع یمن با حمایت همه جانبه آمریکا خود گواهی واضح بر دروغ پردازی های آمریکایی است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد: استان کردستان میزبان نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب» است که این حرکت و برنامه تاثیر زیادی در رسوایی آمریکایی ها و هم پیمانانش خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ادعای حقوق بشر توسط آمریکا دروغی بزرگ برای جهانیان است، زیرا کشوری نیست که طعم جنایات و خیانت های این کشور را نچشیده باشد.

وی حمایت آمریکا از نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل را یکی از ادله برای کذب بودن دروغ های سران ایالات متحده برشمرد و گفت: نمی دانیم آمریکا با این پرونده سیاه در بحث حقوق بشر چگونه می تواند منادی حقوق بشر و دموکراسی باشد و از کشورهای دیگر در این حوزه خرده بگیرد؟!.

حجت الاسلام عربیان در ادامه با تاکید بر اینکه امروز چهره خبیث آمریکا از پشت نقاب برای جهانیان هویدا شده، اظهار داشت: آمریکایی ها به ویژه رییس جمهورش به هر دری می زنند که حیث از دست رفته خود در افکار عمومی جهانیان را ترمیم کنند، ولی این فرصت برای آنان دیر شده است و دیگر زمانی برای ترمیم آبروی ریخته شده دیپلماسی آمریکا باقی نمانده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: پرونده حقوق بشر آمریکایی به حدی سیاه است که در بحث تحریم های علیه ایران هیچ یک از کشورهای اروپایی حاضر نشدند این دولت را همراهی کنند که این خود نوعی شکست دیپلماتیک و سیاسی برای سردمداران آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود اظهار داشت: ان شاء الله روز به روز شاهد انزوای بیشتر آمریکا و سیاست های خصمانه وی در جهان خواهیم بود و در مقابل شاهد اقتدار روز به روز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha