پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب در جهت پیشبرد اهداف تقویت شود، گفت: سکوت برخی از مراجع و علما نشان از بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب، در نشستی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی شهرستان سمنان، با تأکید بر لزوم وحدت نیروهای فعال در عرصه‌های مختلف جبهه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بیش از هرزمانی نیازمند تقویت وحدت و همدلی و همبستگی و همراهی نیروهای فعال در عرصه‌های مختلف جبهه انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه در سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی باید با وحدت رویه و تقویت نقاط مشترک و دوری از اختلاف‌نظرها گام برداشت، تصریح کرد: امروز باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نیروهای فعال در عرصه‌های مختلف جبهه انقلاب اسلامی وحدت و همدلی داشته باشند، تا بتوانند با استفاده از این وحدت در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز فعالان جبهه انقلاب اسلامی از حاشیه‌ها و پرداختن به اصل و اصول انقلاب اسلامی افزود: سپاه امیرالمؤمنین علی(ع) در جریان جنگ صفین در جزئیات ماند تا سبب شد آن حوادث و اتفاقات رخ دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش‌های مضاعف دشمنان جهت آسیب رساندن به انقلاب خاطرنشان کرد: درحرکتی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کردند سبب شد تا به هدف مقدس انقلاب بسیار نزدیک باشیم.

وی با اشاره به طرح شبهه و تفرقه از سوی برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر سکوت مراجع و علما نسبت به مشکلات جامعه و مردم افزود: گاهی عده‌ای تصور می‌کنند که چرا برخی از مراجع معظم تقلید و علما درجایی تذکری نداده‌اند و یا در مسائلی موضع‌گیری خاصی نداشته‌اند؟ درحالی‌که ما شاهدیم که برداشت برخی از مراجع معظم تقلید و علما این است که گاهی لازم است مسئله‌ای را در سطح علنی مطرح کنند و یا برخی از مسائل را خصوصی تذکر دهند و امروز مراجع معظم تقلید و علما نسبت به مشکلات موجود در جامعه و مشکلات مردمی سکوت نکرده‌اند و این تذکرات علنی، درصد کوتاهی از هشدارها و تذکرات مراجع معظم تقلید و علما به مسئولان نسبت به جلسات غیرعمومی و علنی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امروز قدرت و نظر مراجع معظم تقلید و علما و بزرگان دین در رهبر معظم انقلاب اسلامی جمع است، تصریح کرد: مراجع معظم تقلید و علما تابع فرمایشات معظم له هستند و اگر درجایی معظم له مطلبی را بفرمایند و یا تأکید کنند نظر و عقیده مراجع نیز بر همان نظر رهبری است و مراجع معظم تقلید و علما مشکلات موجود در جامعه و مشکلات مردمی را با بهره‌گیری از منویات رهبر انقلاب اسلامی از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha