جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۵ شرکت محصولات دریایی در تایوان گواهینامه حلال دریافت کردند

حوزه/ درحالی که کشورهای جنوب شرقی آسیا در مشارکت در بازار حلال با هم رقابت می کنند، ۵ کشور تایوانی محصولات دریایی موفق به دریافت گواهینامه حلال شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از taipeitimes، 5 شرکت در جنوب شرقی آسیا در تایوان با دریافت گواهینامه حلال برای تهیه غذاهای اسلامی با دستورالعمل شریعت، بازارشان را به روی مسلمانان می گشایند. این شرکت ها تولید کننده غذاهای دریایی و محصولات مرتبط هستند و دریافت گواهینامه حلال توسط شرکت های تولید محصولات دریایی در تایوان قدمی به سوی اقتصاد حلال در این کشور محسوب می شود.

این دفتر گفت که محصولات دریایی حلال تولید شده در این پنج شرکت شامل بسته بندی ماهی کامل، بسته های ترکیبی ترکیبی، باس و میلک ماهی، تکه های گوشت ماهی، کیک های خوراکی دریایی و دیگر غذاهای میان وعده از محصولات دریایی می شود.

لین ینگ پین مدیر دفتر دریایی کائوسیونگ در تایوان گفت: با توجه به این امر که بیش از 1.6 میلیارد مسلمان در جهان زندگی می کنند هم اکنون،  پتانسیل زیادی در بازار غذای حلال وجود دارد.

لین افزود: سازمان تخمین زده که یک سوم جمعیت جهان در سال 2050 را مسلمانان تشکیل خواهند داد و بنابراین مدنظر قرار دهیم که چه پتانسیل ارزشمند و بزرگی در رابطه با بازار اسلامی در اینجا داریم.

در این میان ماهسیو چی، مدیر انجمن توسعه صنعتی گردشگری بین المللی مسلمانان ، ضمن بیان اینکه شرکت ها برای دریافت گواهینامه حلال باید دوره های متعدد و سختی را بگذرانند افزود:  همچنین سه مرحله بازرسی سرزده انجام می شود. و بازرسان که از دانشگاه بین المللی اسلامی در مالزی می باشند برای سرزدن به محل اعزام خواهند شد.

به گفته این مقام انجمن، گواهینامه های حلال اوایل این ماه به شرکت  ها داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha