جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

حوزه/ نشست برنامه ریزی هفته بسیج ویژه طلاب و روحانیت استان با حضور مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان و مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، نشست برنامه ریزی هفته بسیج ویژه طلاب و روحانیت استان صبح امروز با حضور مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان و مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد.

در این نشست درباره برگزاری نشست مشترک مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان ها، مدیران حوزه های علمیه، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و مسئولین تعلیم و تربیت سپاه های شهرستان ها و زمان، مکان و کیفیت برگزاری نشست ها بحث و گفتگو صورت گرفت و اعضای جلسه به ارائه برنامه های پیشنهادی خود در هفته  بسیج پرداختند.

در این جلسه مقرر شد نشست هم افزایی مدیران حوزه های علمیه، مسئولین نمایندگی، مسئولین تعلیم و تربیت و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب در روز چهارشنبه هفته جاری در مرکز  امامت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شود.

بر اساس این گزارش قرار این نشست با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شود.

در این نشست قرار است کارگروه های موضوع محور به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداخته و  نظرات خود را پیرامون موضوع کارگروه ها و نکات مهم و لازمی که می بایست در نشست مطرح شود را به مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اعلام کنند.

این کارگروه ها مرکب از مدیران حوزه های علمیه، مسئولین نمایندگی، مسئولین تعلیم و تربیبت و فرماندهان پایگاه ها است و موضوع نهایی کارگروه ها پس از مشورت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر تعیین و به اطلاع سایرین رسانده شود.

در این نشست همچنین مقرر شد برنامه پیشنهادی هفته بسیج توسط سازمان بسیج طلاب تهیه و با امضای مشترک مدیر حوزه علمیه استان و مسئول سازمان بسیج طلاب به حوزه های علمیه سراسر استان جهت اجراء، ابلاغ شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha