چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین برنامه های ارزشمندی در رابطه با همسران و فرزندان طلاب و روحانیون دارند که باید شما خانواده روحانیت از این برنامه ها به خوبی استقبال کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در آیین تجلیل از خانواده های کارکنان حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز آنچه که برای مسئولین حوزه علمیه قزوین دارای اهمیت بوده، این است که بتوانیم به خانواده روحانیت و فرزندان آنها بیش از همیشه توجه جدی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد:در این سال ها خوشبختانه مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین به خوبی توانسته برنامه های ویژه ای برای فرزندان و همسران روحانیت در ابعاد مختلف فرهنگی، بصیرتی، هنری و آموزشی و ورزشی  داشته باشد که باید خانواده روحانیت و فرزندان آن ها در این کلاس ها و برنامه های حضور جدی و فعالی داشته باشند.

وی تصریح کرد:متاسفانه هنگامی که این کلاس ها برای خانواده طلاب و فرزندان آنها برگزار و تدارک دیده می شود ،خانواده ها استقبال کمی از این برنامه های می کنند که جای گلایه است و امروز روحانیت در کشور مسئولیت خطیری را بر عهده دارد ،چرا که نگاه آحاد مردم به قشر روحانیت است .

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد:روحانیت چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همراهی امام خمینی(ره) و در حال حاضر در همراهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضوری جدی داشته و این مسئله را چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:ولایت مداری ،انقلابی گری و اخلاق مداری روحانیت امروز در راس همه برنامه های مختلف در نظام جمهوی اسلامی قرار دارد و این مسیر تا اخرین قطره خون خود ادامه داشته و خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین پرداخت وبیان کرد: باید از دست اندرکاران کنگره بزرگ وباشکوه سه هزار شهید استان قزوین تشکر نمایم ولی گلایه روحانیت حوزه علمیه استان قزوین در این است که چرا باید در این کنگره 5 روزه از همه اقشار در برنامه گنجانده شود ولی نام روحانیت استان قزوین که بیش از 100 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده خبری نباشد و این جای گلایه است نه از سوی بنده، بلکه قاطبه روحانیت حوزه علمیه استان قزوین می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha