جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 468844
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
نماز

حوزه/ در آستانه برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز در قم دو همایش دانش‌آموزی و تخصصی خواهران در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،پیش همایش دانش‌آموزی اجلاس نماز روز دوشنبه 28 آبان ماه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار خواهد شد. این همایش با موضوع شیوه دعوت به نماز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

دانش‌آموزان شرکت کننده در همایش با شیوه‌های دعوت به نماز آشنایی پیدا خواهند کرد و از فعالین عرصه نماز تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین در این همایش که به همت ستاد اقامه نماز استان و اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری قم برگزاری می‌شود، چند برنامه جنبی از جمله اجرای سرود‌های نمازی و پخش کلیپ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

ستاد اقامه نماز استان قم همچنین اعلام کرد: همایش شیوه دعوت به نماز ویژه خواهران روز پنج‌شنبه 1 آذر ماه در تالار شهید آوینی قم برگزار می‌شود. در این همایش که به همت ستاد اقامه نماز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزاری می‌شود علاوه بر اساتید مرکز تخصصی نماز،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرح‌زاد پیرامون شیوه‌های دعوت به نماز به ارائه سخن خواهد پرداخت.

روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم همچنین اعلام کرد:‌ چهارمین اجلاس استانی نماز پنج‌شنبه 8 آذر ماه در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم واقع در میدان جهاد با حضور اندیشمندان، فرهیختگان، ائمه جماعات، مسئولین استان، دبیران اقامه نماز و عموم مردم این شهر برگزار خواهد شد. در این همایش از فعالان عرصه نماز تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha