پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حقوق بشر آمریکایی

​حوزه/ جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: در حال حاضر از ۵۰۰ نفر آمریکایی یک نفر کارتون خواب است و از سوی دیگر آمار مرگ و میر کودکان در این کشور نسبت به دیگر دولت های توسعه یافته رقم بسیا بالاتری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار حسین اکبری، ظهر امروز در همایش بین المللی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام مقطم رهبری» که در سالن فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که جنگ جهانی دوم برای جامعه بشریت به ارمغان آورد، تشکیل رژیم صهیونیستی، تغییر نظام سلطه و... بود.

جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: تنها در جنگ جهانی اول بیش از 10 میلیون ایرانی که حدود پنجاه درصد جمعیت کشور را تشکیل می دادند کشته شدند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در جنگ جهانی دوم، دو جریان کمونیسم و لیبرالیسم تشکیل شد، افزود: دو جریان لیبرال و کمونیسم با تمام اختلافاتی که داشتند در یک چیز مشترک بودند و آن اسلام ستیزی و دین ستیزی بود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اینگونه می اندیشند که نمایندگان خداوند هستند و برای ترویج این تفکر از تمام امکانات و وسایل استفاده می نمایند.

جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات داخلی آمریکا، گفت: در حال حاضر دولت آمریکا بیش از 21 تریلیون دلار بدهی به دیگر کشورهای جهان دارد و با توجه به نگاه آخرالزمانی خود اعتقاد دارند که این بدهی‌ها را هیچگاه پرداخت نمی کنند.

وی ادامه داد: آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای بین المللی نشان می دهد که بیش 40 میلیون از جمعیت 230 میلیونی آمریکا گرسنه هستند و این کشور که سابقه تشکیل آنه کمتر نیم هزاره است تاکنون 202 جنگ را تجربه کرده است.

سردار اکبری اضافه کرد: در حال حاضر از هر 500 نفر آمریکایی یک نفر کارتون خواب است و از سوی دیگر آمار مرگ و میر کودکان در این کشور نسبت به دیگر دولت های توسعه یافته رقم بسیار بالاتری است.

جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: امروز هم در هر کجای دنیا جنگی می بینیم، بی شک دستان آمریکایی ها در آن دخیل است و طبق آمارهای رسمی، آمریکا تاکنون 90 کشور را اشتغال کرده است که هنوز از هیچ کدام یک از این کشورها به جز عراق خارج نشده است.

جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی یادآور شد: جالب اینجاست که هر کسی از شهروندان آمریکایی علیه صهیونیست ها صحبت کند، محاکمه می شود و در ضمن مردم آمریکا می توانند مالیات های خود را به اسرائیل بدهند!!.

وی بیان داشت: امروز تمام دول مستکبر به دنبال دین ستیزی و بیرون راندن دین از زندگی انسانها هستند و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنند و نشان داده اند که هرگز به دنبال حاکمیت حقوق بشر نیستند بلکه به دنبال تسلط فرهنگی و تغییر هویت مسلمین می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha