جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماينده ولي فقيه در استان کردستان گفت: امروز اگر کشورهای مخالف سیاستهای آمریکا بتوانند پول واحدی برای خود تعریف کنند و دلار از صحنه مبادلات بین‌المللی کنار برود، بی شک آمریکا ورشکسته می شود و قدرت تسلیحاتی و نظامی آنها روز به روز ضعیف تر از گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در همایش بین المللی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» که در سالن فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: روزگاری را می دیدیم که آمریکا مانند فرعون ادعای حاکمیت جهان را می کرد، اما امروز قضیه طوری دیگری شده و آمریکا در سراشیبی افول است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بعد از شکست و خروج بلوک شرق، آمریکایی ها احساس می کردند که به تنهایی کدخدای جهان هستند، ولی انقلاب اسلامی خواب های آنان را آشفته کرد و از اهداف غیرانسانی و مادیگرایانه آنان جلوگیری به عمل آورد، لذا همین باعث شد که آمریکایی ها به صورت تمام عیار علیه جمهوری اسلامی دست به اقدامات خصمانه بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: آمریکایی در رسیدن به اهداف خود تز خاصی دارند، آنان معتقدند که برای رسیدن به اهداف خود نباید از هیچ گونه جنایتی دریغ کرد و در مسیر حرکتشان به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند، حقوق بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در این 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی شاهد نظامی مقتدر هستیم که در حال متحد کردن مسلمانان و تشکیل یک جبهه مقاومت در منطقه و حتی سراسر جهان می باشد که می خواهد برای جهان اسلام عزت به بار بیاورد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز کشورهای اروپایی که روزگاری هم پیمانان اصلی آمریکا بودند به این نتیجه رسیده اند که باید برای دفاع از مصالح ملی خود در برابر آمریکا بایستند و این خود نشان از افول قدرت پوشالین آمریکایی ها در جهان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز اگر کشورهای مخالف سیاستهای آمریکا بتوانند پول واحدی برای خود تعریف کنند و دلار از صحنه مبادلات بین‌المللی کنار برود، بی شک آمریکا ورشکسته می شود و قدرت تسلیحاتی و نظامی آنها روز به روز ضعیف تر از گذشته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: اکنون زور و زر و تزویر آمریکایی ها در جهان به شدت تضعیف شده است و توطئه های آنان برای افکار عمومی جهان برملا شده است که این ضربه بسیار سختی بر چهره این کشور می باشد.

وی بیان داشت: امروز آمریکا در مسیر افول و سقوط قرار گرفته است و استفاده از حربه حقوق بشر هیچ تاثیری در سرنوشتش نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز زمان آن رسیده است که آمریکایی ها و حتی کشورهای اروپایی در بحث جنایاتی که در این سالها مرتکب شده اند به جامعه جهانی جواب پس بدهند.

براساس این گزارش، در پایان این همایش بیانیه پایانی قرائت شد و از خانواده چهار شهید معزز استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha