جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اشاره به اینکه دستان ارتش آمریکا به خون صدها هزار انسان بیگانه آغشته است، گفت: آمریکا در بسیاری از جنگ ها به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم دخالت داشته و دارد و عملا باید این کشور را جنایتکار جنگی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر، ظهر امروز در حاشیه همایش «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» که با حضور بیش از 600 مهمان داخلی و خارجی، در سالن فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به یک قرن است که جهان بشریت با وجود آمریکا هرگز روی آرامش را به خود ندیده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه بیان داشت: جنگ افروزی، توطئه، ترور، کودتا و... جزو لاینفک سیاست های کاخ سفید در قبال کشورهای جهان است و این امر بارها به اثبات رسیده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دستان ارتش آمریکا به خون صدها هزار انسان بیگانه آغشته است، افزود: آمریکا در بسیاری از جنگ ها به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم دخالت داشته و دارد و عملا باید این کشور را جنایتکار جنگی معرفی کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تسلیح جهان توسط آمریکایی ها برای خونریزی بیشتر، گفت: بخش اعظمی از تسلیحات و جنگ افزارهای کشتار جمعی در جهان توسط آمریکا و شرکت های آن کشور ساخته و در دنیا به فروش می رسد، آیا این نقض صریح حقوق بشر در جهان نیست؟.

حجت الاسلام رنجبر افزود: نمونه های بسیاری از خونریزی های آمریکایی ها در سراسر جهان وجود دارد، ولی بارزترین آنها بمباران اتمی شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و نیز دخالت نظامی و قتل هزاران بیگانه در کشور ویتنام است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه: هم اکنون هم آمریکا به صورت غیرمستقیم در نسل کشی در کشور یمن همدست رژیم کودک کش آل سعود است که کسی نمی تواند این حقیقت را پنهان کند و افکار عمومی به خوبی به چهره پلید سیاستمداران آمریکایی پی برده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه آمریکایی ها هرگز دوست ندارند جهان بشریت روی آرامش را به خود ببیند، گفت: آمریکایی بودن هیچ گونه توجهی به حقوق انسانها در جهان به عنوان بزرگترین فروشنده سلاح در دنیا شناخته می شوند و باید گفت که از هر دو نفر که در دنیا کشته می شود، حداقل یکی از آنها توسط سلاح های ساخت آمریکا جان باخته است، حال دم زدن از دموکراسی و حقوق بشر توسط آمریکایی ها افکار همگان را در سراسر دنیا را متعجب ساخته است.

حجت الاسلام رنجبر در پایان گفت: کشوری همانند آمریکا تا زمانی که سیاست زورگویی را در پیش گرفته است، قابل مذاکره نیست و هر دولت و حکومتی که در دام آمریکایی افتاده است، سرانجام به سرنوشتی به مانند صدام حسین و... دچار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha