جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آمریکا و غرب

​حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: هیچ نقطه ای از جهان را سراغ نداریم که آثار آتش افروزی و توطئه آمریکایی ها در آنجا نباشد، که این نشان می دهد آمریکا در عمل میانه ای با حقوق بشر ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، ظهر امروز در حاشیه همایش «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پرونده جنایتهای آمریکا به حدی زیاد است که این کشور هرگز نمی تواند از حقوق  بشر و دموکراسی دم بزند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: هیچ نقطه ای از جهان را سراغ نداریم که آثار آتش افروزی و توطئه آمریکایی ها در آنجا نباشد، که این نشان می دهد آمریکا در عمل میانه ای با حقوق بشر ندارد.

وی با اشاره به تحرکات چندساله اخیر آمریکا در جهان به ویژه در خاورمیانه، بیان داشت: در هر کودتا و شورشی که انجام می گیرد ردپای آمریکایی ها و سازمان های اطلاعاتی آن پیدا است که نشان دهنده نهادینه بودن جنگ افزوزی در باطن سیاستمداران آمریکایی می باشد.

دریایی در ادامه تاکید کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بهتر از هر کسی آمریکا و باطنش را می شناسند و به خوبی از توطئه های آنان علیه جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی آگاه هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: باید عنوان کرد که پایه های دیپلماسی آمریکا بر زور و تزور بنا شده است، بنابراین نمی توان هرگز به سیاست های این کشور مستکبر اعتماد کرد و هر کسی آمریکا را معتمد خود قرار داد، زیان آن را دید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد انقلاب اسلامی در منطقه منافع ابرقدرتهای جهان به ویژه آمریکا را به خطر انداخت، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، خاورمیانه حیاط خلوت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر ابرقدرتها بود، وی با روی کار آمدن جمهوری اسلامی هیمنه استکبار به یکباره از هم پاشید که این برای جمهوری اسلامی مایه مباهات و افتخار است.

دریایی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلساتی که می تواند چهره مزور و ریاکار آمریکا و سیاست هایش را برای جهانیان هویدا کند، افزود: آمریکا می خواهد با قدرت مالی، نظامی و رسانه ای جهان را زیر سیطره خود در بیاورد، در حالی که سالیان متمادی است که این تفکر و تز باطل و مردود شده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که تمام کشورهای آزادیخواه جهان آمریکا را منزوی کنند تا جهان روی آرامش به خود ببیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha