جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مبلغی که بدون مطالعه منبر می رود نمی تواند در این راهی که در پیش گرفته موفق شود، گفت: تنها با تکیه بر داشته های علمی خود نمی توانیم مخاطب جوان خود را قانع کنیم بلکه باید به اطلاعات و ابزار روز تبلیغ مجهز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع مبلغان دینی مرکز استان با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با مهم ارزیابی کردن نقش جامعه منتظر گفت: منتظران واقعی باید شاخصه های انتظار را در عمل ثابت کنند.

وی با بیان این که در یک جامعه منتظر همه امور باید بر مبنای ارزش های دینی و الهی شکل گیرد، افزود: زمانی می توانیم خود را یک منتظر واقعی بدانیم که در عمل به احکام دینی لحظه ای سستی و کوتاهی نداشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از طلاب و روحانیان به عنوان سربازان حضرت ولیعصر(عج) یاد کرد و گفت: رسالت روحانیت در عصر غیبت سنگین تر از سایر اقشار است و با عمل به وظیفه می تواند موجب رضایت و خوشنودی قلب حضرت شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره پرچم دار ترویج ارزش های دینی در جامعه بوده است، تصریح کرد: این قشر اثرگذار جامعه در ادوار مختلف در برابر کژی ها و انحراف ها با قدرت ایستاد و از اصل دین دفاع و حراست کرد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که رسالت امروز روحانیت نیز حفاظت و حراست از دین و ارزش های ناب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش ها و مجاهدت های علما و روحانیت در طول تاریخ نبود امروز شاهد عظمت دین در جامعه نبودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در دوران طاغوت همه تلاش و توان رژیم برای به حاشیه راندن دین به کار گرفته شد، بیان داشت: علما و روحانیت بودند در برابر طراحی های خطرناک رژیم دست نشانده سابق با قدرت ایستادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی همه بسترها برای تبلیغ دین در جامعه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این وظیفه مبلغان دینی است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم دینی گام بردارد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز شرایط تبلیغ سخت از تر گذشته است، گفت: امروز مخاطبان ما افردی هستند که به صورت شبانه روزی از شبکه های مجازی استفاده می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بدون استدلال و منطق نمی توان نسل جوان را در یک موضوع مشخصی قانع کرد، بیان داشت: این مسأله مهم می طلبد که مبلغان دینی هر لحظه بر اطلاعات علمی و عمومی خود بیافزایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مبلغی که بدون مطالعه منبر می رود نمی تواند در این راهی که در پیش گرفته موفق شود، خاطرنشان کرد: تنها با تکیه بر داشته های علمی خود نمی توانیم مخاطب جوان خود را قانع کنیم بلکه باید به اطلاعات و ابزار روز تبلیغ مجهز شویم.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن به صورت شبانه روزی علیه روحانیت و مرجعیت دروغ پراکنی می کند، بیان داشت: این وظیفه مبلغان دینی است که در منبرهای تبلیغی خود نسبت به رفع شبهات مطرح شده اقدام کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha