چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت منطقه ای و بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابرعظمت و بزرگی ملت ایران بیاستد چون این ملت دارای پیشینه تاریخی و با تمدن عظیم اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در نشستی که با موضوع «چهل سالگی انقلاب اسلامی» در این شهرستان برگزار شد به چهار دهه عزت و سربلندی ملت ایران اشاره کرد و گفت: همه این پیشرفت های ارزشمند در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به یک کشور مصرف کننده و وابسته تبدیل شده بود، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران به کشوری تولید کننده و بی نیاز از غرب تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که در حال حاضر کشورمان در بسیاری امور خودکفا است، خاطرنشان کرد: این نشان از خودباوری و پتانسیل بالای نیروی انسانی توانمند در داخل کشورمان به ویژه نسل جوان است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمن ملت ایران در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر طبل ناتوانی و ناکارآمدی کشورمان در عرصه های مختلف می کوبیدند، تصریح کرد: اما امروز که در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم کشورمان در عرصه های بسیار مهم نظیر فناوری هسته ای و موشکی به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که دشمن از اعتماد به نفس و پتانسیل بالای جوانان ایرانی بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: آنها برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف بسیار تلاش کردند، اما همه توطئه های آنها به شکست انجامید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه دشمن بالا بردن قدرت بازدارندگی کشور در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم تنها حربه آمریکایی ها برای مقابله با ملت ایران تحریم است، چون آنها به خوبی می دانند در عرصه نظامی به هیچ عنوان در برابر ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که تحولات منطقه و شکست های متعدد آمریکایی ها در برابر جبهه مقاومت آزمون بزرگی برای آمریکایی ها بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی پس از سرمایه گذاری گسترده در منطقه در برابر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که امروز تنها حربه ای که آمریکایی ها برای فشار به ملت ایران در اختیار دارند موضوع اقتصادی است، تصریح کرد: این مسأله نیز با مدیریت صحیح مسؤولان و همچنین وحدت و همبستگی ملت ایران به زودی شکست خواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع تحریم چیز تازه ای نیست و ملت ایران نیز نسبت به آن بیگانه نیستند، بیان داشت: همه این پیشرفت هایی که ذکر شد در سایه همین تحریم های آمریکا و سایر کشورهای غربی به دست آمده است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت منطقه ای و بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابرعظمت و بزرگی ملت ایران بیاستد چون این ملت دارای پیشینه تاریخی و با تمدن عظیم اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha