جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

​حوزه/ مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: امروز مهمترین ترس دشمنان، وحدت و انسجام در جهان اسلام است، لذا باید کشورهای اسلامی در روابط خود با دیگر کشورهای دنیا جانب احتیاط را رعایت کنند تا در دام توطئه های دشمنان وحدت جهان اسلام نیفتند.

حجت الاسلام پروز ولی زاده در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه های اصلی امت اسلام وحدت در برابر ابرقدرت ها و کشورهای مستکبر جهان است.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به وحدت و انسجام ملی در کشور، گفت: خوشبختانه جوانان رشید این مرز و بوم برای این سرزمین استقلال، اقتدار و وحدت را با خون خود به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر سعی دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین، افزود: امروز مهمترین ترس دشمنان وحدت و انسجام در جهان اسلام است، لذا باید کشورهای اسلامی در روابط خود با دیگر کشورهای دنیا جانب احتیاط را رعایت کنند تا در دام توطئه های دشمنان وحدت جهان اسلام نیفتند.

وی در ادامه به نقش تاثیرگذار و جهانی امام خمینی (ره) در بحث وحدت اشاره کرد و گفت: امام راحل با درایت و بینش خاصی که داشتند به خوبی وضعیت جهان اسلام را رصد می فرمودند و همین امر باعث می شد که این رهبر بزرگ جهان اسلام در مقابل انحرافات و کجروی های جامعه هوشیار عمل کنند.

حجت الاسلام ولی زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) برای زدودن انحراف در جامعه اسلامی سالیان متمادی در مقابل رژیم منحوس پهلوی قرار گرفت و علیرغم سختی های بسیاری که در این راه ایشان و همرزمانش متحمل شدند، توانستند نظام و حکومت اسلامی را در این کشور ایجاد کنند.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود وضعیت وحدت در کشور را بسیار مناسب عنوان کرد و آن را برای دیگر کشورهای اسلامی الگوی بی نظیر دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی با رهبری پدرانه و حکیمانه امام خامنه ای، شاهد انسجام و وحدت خاصی است و خبری از دو دستگی و اختلاف بین مذاهب اسلامی و سایر ادیان در کشور به ویژه در استانهایی همانند کردستان نیستیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: این انقلاب و نظام اسلامی حاصل خون بیش از 230 هزار شهید است، لذا باید قدر این نظام مقدس را بدانیم و حافظ و نگهبان خوبی برای پاسداشت خود شهدا، ایثارگران و... باشیم، بنابراین همه ما برای همیشه مدیون و بدهکار رشادت های شهیدان این مملکت هستیم.

حجت الاسلام ولی زاده در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان کردستان حاصل تلاش مخلصانه هشت سال پیشمرگان کرد در دفاع از مام میهن است و این مایه افتخار برای مردم این خطه می باشد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی نگاه کنیم متوجه نقش بی بدلیل پیشمرگان کرد در دفاع از کشور در مقابل منافقان و دشمنان خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha